9.4.11

Vampiiri päevikud: Tunne oma vaenlast

Vampiiripäevikute värskes osas:

Enter Elena pärisema Isobel, kes näeb välja täpselt nagu Heidy Purga. kriipi...

Isobel sammub kohe joonelt tädi Jenna juurde ja ütleb: "Mhmmm, yeah, bitch, sina oled siis mu mehe girlfriend?"

Jenna VIHASTAB ja lahkub uste paukudes. Kõik teised on närvis ja Onu John saab Alaricu käest vastu hambaid.

Katherine on oma hauast välja tulnud ja elab vendade Vampiiride juures.

Elena ajab oma vampiirist ema majast välja, mispeale vampiiriema läheb ja võtab klaasikese punast veini vampiir Pavlovaga.

HELDEKE! JA KUIDAS MA VÕISIN UNUSTADA LIBAHUNDI NIME?! SEE ON TAYLOR! NAGU KÕIGIL LIBAHUNTIDEL!


Samal ajal vampiir Damon, nõia-Bonnie ja vend Jeremy otsivad paika, kus nõidu põletati. Paik osutub majaks, täpsemalt uhkeks koloniaalstiilis häärberiks. Ise ma muidugi oleks pakkunud, et see toimus kusagil põllul või metsas, a no mis mina tean...

Katharina tuustib Damoni sahtlites ja otsib kuukivi. VARASTAB RAHA ja leiab kuukivi.... ülla-ülla.... seebialuselt. How dumb is Damon?

ENTER Ürgvampiir Klaus mustas tolmumantlis.

Klaus pigistab Alaricu pead, Isobel hammustab Onu Johni ja Katharina võtab Elenal kleidi seljast.

ok, nüüd ma olen segaduses: Elena lebab Isobeli auto tagaistmel ja Ürgmees Klaus pigistab Katharinat peast. Ma mõtlesin, et nad on sõbrad!

däämn! CORRECTION! Mustas tolmumantlis mees polegi Klaus. Kui ta just endast kolmandas isikus ei räägi. Ei imestaks.

Ema Isobel pani end nüüd oma tütre Elena silmeall põlema.

 Vampiir Caroline armastab inim-Matti. Romantiline minut. Matt on all like emo: "oh ära puuduta mind, ma olen nii sensitive" ja Caroline on, et "ma teen mida iganes, mu arm."


Toimub väike kinnisvaratehing: 160-aastased Damon ja Stephen kingivad oma iidse, perekonnale kuulunud lossi Elenale. Hello Liis Haavel!
Kuna vampiirid saavad majja siseneda ainult siis, kui omanik neid kutsub, siis peaks nüüd Klausi suhtes hea safe olema.

Vahepeal tõuseb Onu John surnuist.

Matt räägib Carolinei emale, et Caroline on vampiir. Carolinei ema on linnakese šeriff. Kõik nutavad.

Mulle meeldib see, kui suurtes kogustes teismelised selles sarjas viskit kummutavad.

OHOOOOOO!

ENTER KLAUS! Klaus, kes on endale nagu jope selga tõmmanud Alaricu keha. Mäletad seda Men in Blacki, kus oli Edgar-suit? Mhm-mhm...

Diabolical!

On see juba su uus lemmiksaade?

1 comment: