5.7.16

aga ... lugeda on ju vaja?!?


muidu jääme ju kõik lolliks!

3 comments:

  1. tead, mu armas õpetatud sõber... olen korduvalt lugemisega algust teinud, aga - ütlen ausalt - tukk tuleb peale! selle õnnetu peatüki esimesed, ma ütleks sada lehekülge räägivad (SPOILER ALERT!) ühest õudsalt ebaprofessionaalsest arhitektist, kes ei suuda oma käppasid Culleni-härrast eemale hoida ja ühest väga vihasest Bellast, kes on ikka kohe VÄGA VIHANE. see kõik on muidugi väga huvitav... ma annan endast parima. eestikas.

    ReplyDelete
  2. Häbilugu, et ma pean õpetatud sõpra õpetama hakkama, aga võta siis ühe lausega see õnnetu peatükk kokku ja liigu nobedasti edasi järgmise juurde! Nii juhtus minu mäletamist mööda ka lugemispäeviku teises jaos, mille sisu oli, et Bella ja Edward katamaraanil koinisid.

    ReplyDelete
  3. http://www.writersdigest.com/editor-blogs/guide-to-literary-agents/7-ways-to-overcome-writers-block

    ReplyDelete