19.3.11

meanwhile

Seni kuni MTV intekat ootame

5 comments:

  1. naah, tead, ma vaatasin ära selle inteka JA leno inteka ja ainus põnev info, mis ma nende kahe peale kokku sain oli see, et elevandifilmi seksistseeni ajal oli edmundil nohu ja ta pühkis oma nina reesei parukasse. ja teine, mis sealt kindlasti tuleb on üks uhke mp3, mida võib hiljem kuulda mitmete BDSM videote taustal ja kus edmund ütleb: Kneel, Open Your Mouth, Smile and Pray. ja no tõepoolest DOWN PERV! need olid käsklused elevandile

    ReplyDelete
  2. ajj, ma pean nüüd küll sinu ees vabandama, mu õpetatud sõber! nimelt meenus mulle nüüd, et oli siiski veel üks piece of vital information, mida rob pidas vajalikuks mõlemas intekas pajatada. nimelt kui reese sooritas mingit trikki elevandiga, siis see peeretas talle näkku. giggle

    ReplyDelete
  3. Õpetatud sõber20.3.11

    reese peeretas?

    ReplyDelete