5.4.11

Hold on tight! Spider monkey?

15 comments:

  1. aa, see meenutab mulle seda filmi "the shutter" ainult seal oli nii, et koll istus kukil.
    kuigi võiks ju ka öelda, et filmimehel istub koll kukil kellel on omakorda bella kukil. siit meenub mulle jällegi, kuna ma olen su õpetatud sõber, a.a. milne ja tema süvafilosoofiline iiahi kuki.

    ReplyDelete
  2. kui sa kuki all mõtled seda kukit millede purgil oli tagurpidi kiri WOW siis sa enam täna süüa ei saa.

    ReplyDelete
  3. kraabi käpaga köögikapi ust nii haledalt kui tahad!

    ReplyDelete
  4. robertile ka meeldib palju süüa. ja juua ja mitte treenungit teha.

    ReplyDelete
  5. http://www.imdb.com/title/tt0440803/

    ReplyDelete
  6. ja kes nüüd pettus et polnudki roberti söömingu teemaline filmilink siis palun see ka:
    http://www.imdb.com/title/tt0097108/

    ReplyDelete
  7. ma olen lihtne inimene, mulle meenutab hamburgerit

    ReplyDelete
  8. shutterit olen näinud, oli melko jube. pärast tükk aega veel mõtlesin selle kukilistumise peale ja hakkas aina õudsam

    ReplyDelete
  9. kas see teine oli "helen mirren on ka inglane" joke? ma küsin üle, sest ma olen lihtne inimene

    ReplyDelete
  10. vale-pahbiir5.4.11

    see teine oli "esimene söögiga seostuv muuvi"

    ReplyDelete
  11. vale-pahbiir said said5.4.11

    sest olgugi õpetatud, olen ka mina lihtne. samas väga elegantne. (isegi jastin piiberi tättariga kintsul)

    ReplyDelete
  12. vale-bahbiir5.4.11

    ah see oli piiber?! nuputasin, mis ma nuputasin.... a praegu kui ma seda torni siin vaatan, siis meenutab see mulle lumememme. lahkuva talve mälestuseks.

    ReplyDelete
  13. vale-pahbiir5.4.11

    ja roobert on oma särgile higistanud molli filmist scream. või siis selle nunnu kollase naerunäo.

    ReplyDelete
  14. same old, same old5.4.11

    enne ma pidin siia word verificationiks panema MORROME mis kõlab nagu MORMONE. mis omakorda on nagu OOMEN.

    ReplyDelete
  15. Deemon5.4.11

    ei, see pole OOMEN, see on KISMET!!

    ReplyDelete