6.4.11

päevalehe minevik, kadedate kius

Lapsed loevad nagu üks mees.

jah, see mees oleme meie!



Vale! Ta on lihtsalt nii paks et ei paindu! Kui, siis kukub suudpidi teisele näkku ja seda nimetatakse filmimaailmas suudluseks. Kes siis fändomit suule suudleb? Ja pealegi, kui ta ennast kallutama hakkab siis ta võib ju ka mööda kukkuda ja oma näo veel rohkem lömmi lüüa :(

Muidugi on mul sellest päevalehe artiklikirjutajast kahju, ma ise ei suutnud küll lugeda Stefaanjet. Ma mõtlen nii nagu loetakse raamatut, tead küll, Somerset Maugham ja Karlsson Katuselt! šeikspiif! Küll aga audiobukki kuulan (ma olen lihtne mees, ma ei saa kirjandusest aru, ei oska hinnata seda. Aitäh! Telekat vaatan küll!) ja seda ka ei saa eriti ilma nägu krimpsutamata kuulata. Nägu krimpsutan ma muidugi õnnest, kui hea on kuulata, kui Illeaana Kaadutš Eedu ilu kirjeldades ise peaaegu nutma hakkab.

17 comments:

  1. Edgar6.4.11

    Ma tänan!

    ReplyDelete
  2. Arvo6.4.11

    Tänan sind, mu õpetatud sõber! Selle särava etteaste eest tasun sulleluuleridadega:

    Ning minu hinge kujutlusepilgud –
    su varju näevad nägemata need:
    kui kalliskivi sünges öös sa vilgud
    ning vana musta öö taas kauniks teed.
    Ja nii mu liikmed päeval, mõtted ööl
    on sinu ning mu enda pärast tööl.

    ReplyDelete
  3. CRISTINA6.4.11

    I'm already 5 foot 10, so like I'm the Taylor Swift type. Trust me, its not good to be a tall female- hard to find clothes that fit, hard to find shoes that fit, hard to find guys taller than you. Well at this age anyway :)

    ReplyDelete
  4. aprill6.4.11

    I know Robert is very romantic with good feeling.

    ReplyDelete
  5. carolin6.4.11

    What is Robert pattinson's phone number OMG i love him i am his 1 well kinda 2cond cuz somone in my class named patricia is his #1 FAN seriously she is in LOVEEEEEE with him so ya but i love him too i need it so badly if you can give it to me plz!
    His name is edward and i loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee him he's soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo HOTTTTTTT PLZ GIVE IT TO ME LOL PLZZZZZZZZZZZZZZZZ

    ReplyDelete
  6. Guess what i have his cell it is 937-844-3284 its true i rang him myself

    ReplyDelete
  7. Summery6.4.11

    I A Obseed with rob i am also his 1# fan I have his posters all on my wall i would love to get his phone number also!

    ReplyDelete
  8. nuttymaadam6.4.11

    you girls are stupid. He is my boyfriend.. && you just need to get over it im sorry.. He is mine! You can find your own vampire... I have his number.. So ha! In your face. I bet you want that # huh? Well guess what you cant have it! Hahahah!

    p.s. His real name is Robert Thomas Pattinson.

    Love Always,
    Mrs. Robert Thomas Pattinson/
    Edward Anthony Masen Cullen

    ReplyDelete
  9. Nahuel6.4.11

    Just to let you know,hes not a vampire!he just plays one in a movie.and im absolutely robsessed!i dont compare him to edward because i was is no.1 fan before he starred in twilight!
    ps.i would literally kill for his number!

    ReplyDelete
  10. Arvo6.4.11

    ohjah

    Nood read on vale, kus kord kirjutasin,
    et armastada hellemalt ei võigi
    ma enam sind: ei mõistnud aru kasin,
    kuis kasvaks leek, mis kõrgele ju lõigi.

    ReplyDelete
  11. Inziderrrr6.4.11

    and hiz emaail iz rpatts@gmail.com believe me itz tru cuz I rote him mizelf!

    ReplyDelete
  12. huiel6.4.11

    privet!

    ReplyDelete
  13. Rein6.4.11

    miski puudu jääb puudu jääb alati
    vaateakendel portselanpoosid
    kelle kurbus küll kelladeks valati
    kelle külmusest jäätusid roosid

    ReplyDelete
  14. ja veel6.4.11

    Kord hüüdsin, kartes aja õelat voli:
    “Just nüüd mu armastus on palavaim!” –
    sest kindel ainult ebakindlus oli
    ja see, mis käes, ning muust mul puudus aim.
    Kuid arm on laps, ning siis mul eksis keel:
    täiskasvuni jäi kasvada tal veel.

    ReplyDelete
  15. see ploog on KLÄSSI!!!

    ReplyDelete