28.10.11

Mul on häbi olla eestlane

Eestlased on ammu teada nõmedad. Aga et nii nõmedad ...


Siret Rüüberg: need, kes ta valisid, on pimedad ja kurdid!
"Ma peaks vist guugeldama ja vaatama, kas ta on seksikas või ei," pole endine ilmatüdruk Siret Rüüberg Pattinsonist kuulnudki ja toksib nime kärmelt Google’i otsingumootorisse. "Issand, ei ole! Ma arvan, et kes iganes teda valisid, on pimedad ja kurdid! Ma ei kujuta ette, mis eelistuste alusel nad ta valisid. Jumal, appi! Ei! Minu maitse ta kohe kindlasti ei ole," annab Siret mõista, et tema arvates on tehtud väga vale valik. "Minu jaoks on ta mitteseksikas poisike."


Marit Mittal: Pattinson pole viimistletud olekuga
"Selle mehe teeb seksikaks minu meelest just see, et ta ei ole viimistletud olekuga," kiidab ilmatüdrukust lauljatar Marit Mittal, kelle arust Pattinson ka Kroonika viimaste aastate seksikaimatele tuule alla teeb. Üleilmsetest tähtedest on tema jaoks seksikad veel Johnny Depp ja Jason Statham.

Merlyn Uusküla: ta pole minu maitse
Lauljatar Merlyn Uusküla ütleb, et tema maitse Pattinson ei ole. Mis aga võiks tema arust olla Pattinsoni fenomen? "Ma arvan, et see on mingi sarm, mida mina pole näinud. Ilmselt see sarm ongi selles filmis," naerab ta. Kui uurida Merkalt, kas Pattinson ka Eesti meestele ära teeb, tuleb kindel vastu, et vähemalt Uku Suviste on küll tollest filmistaarist seksikam. "Aga ma olen eesti naine ja võib-olla tõesti meeldib mulle eesti mees lihtsalt rohkem."


Jana Pulk: Pattinson on samal pulgal Kroonika seksikatega
"Tõepoolest, fotode peal on ta nägus. Tal on ilus lõuajoon, rahustav pilk ja natuke sellist paha poisi välimust," arvab elustiiliagentuuriga Deluxe tuntuks saanud Jana Pulk maailma seksikaimaks valitust. "Pattinson on suhteliselt samal tasemel meie Kroonika seksikatega," leiab ta. Janale tuleb seksikaima mehe küsimise peale meelde hoopis George Clooney. "Ka uued ja seksikamad on peale tulnud – äkki võiks olla seksikaim Jared Leto," arutleb Jana, et ehk vääriks seda tiitlit praegu 30 Seconds to Mars laulja.


Triin Randloo: kuidas tema küll selle tiitli sai?
"Kui järele mõtlema hakata, siis mind küll huvitab, kuidas tema küll selle tiitli sai. Ma ei tea, mis teda seksikaks teeb, ma siiani imestan!" naerab stilist ja saatejuht Triin Randloo, kellele Pattinsoni nägu esimese hooga ettegi ei tule. Ta poleks ealeski arvanud, et Pattinson võiks olla maailma kõige säravam meesiidol. Ka "Videviku" filmi pole ta näinud. "Clooney, Beckham, Pitt, Reynolds," loetleb ta omalt poolt seksikaimate kandidaate.


Liis Lemsalu: teda teeb seksikaks müstika
Värskeim superstaar Liis Lemsalu: "Selle buumi ajal (kui "Videviku" filmid populaarseks said – K.T) ei saanud temast mööda vaadata – isegi kui sa Pattinsoni näha ei tahtnud, siis ta lihtsalt oli olemas." Pattinsoni seksikuse võtmeks peab Liis mehe filmikarakterit. "Tema filmitegelase roll ja olek on niivõrd teistsugune teistest filmidest ja karakteritest - äkki inimesed arvavad, et ta on ka päriselus selline müstiline." Eesti meestega Liis teda aga võrdlema ei hakkaks. "Ma ei paigutaks teda kuhugi, sest ma ei tunne teda ja kui õpiksin tundma, siis äkki see seksikus väheneks mu silmis."


Kui üle lugeda siis Marit Mittal on tore tüdruk! Ja Liis natukene ka!


Küsimus Triin Randloole:
Da fuqq?

16 comments:

  1. Maestro28.10.11

    Vabandage, kuid viimistletud olek on küll seksikas. Frakk, läikivad kingad, sirge seitel - sellele ei suuda ükski naine vastu panna.
    Usun, et sellepärast see võõramaine kasimata poisike ei meeldigi meie Eestimaa tütardele - juuksed pesemata ja sassis, habe ajamata, riided lohakad.
    Teisel pildil on näha, et noormees küll püüab. Paraku, edutult.
    Mina olen uhke, et olen eestlane!

    ReplyDelete
  2. käi perse

    ReplyDelete
  3. ma pole veel jōudnud kogu lugu lâbi lugeda, aga ma kohe uuriks siretilt (kes on ilmselt kibestunyd, kurt vanapiiga), et miks pidid valijad olema KURDID? kas guugli otsingust tuli kohe ka Bobby seksikas tâmber taustaks? tegelikult loen ma siit välja, et siret on kapitvaihard, kes oma walkmanis kannab kassetti Robi lauludega ja kelle telefoni wallpaperil on Edwardi mullet.

    ReplyDelete
  4. jason stathami pean nüüd küll guugeldama...

    ReplyDelete
  5. ah see, seda ma tean küll. on suht seksikas. peaaegu nagu jakob

    ReplyDelete
  6. Vabandage, aga praegu ma naeran ise ka. Vabandage veelkord.

    ReplyDelete
  7. jared letot guugeldasin. olgu nii suvine kui tahes - ei meeldi. siiani on aga minu suureks lemmikuks leto svet!

    ReplyDelete
  8. jaana pulk on hea nimi

    ReplyDelete
  9. Ma ütleks neile daamidele järgmist: "Võtke pudel tekiilat, vaadake senine triloogia otsast otsani ära ja siis vaatame, mis hääled teil kellas on".

    ReplyDelete
  10. Moonika28.10.11

    jajah, siis on kōigi emaili allkiri mrs pattisoon

    ReplyDelete
  11. Moonika, sa ära praegu siin sōna vōta, see on meeste teema. Mine kööki.

    ReplyDelete
  12. Moonika28.10.11

    RYAN Reinolds!

    ReplyDelete
  13. Moonika, kõtt! Kas sa saad sahvrisse!

    ReplyDelete
  14. A. Haug28.10.11

    voah! monsa saab sahvrisse!

    ReplyDelete
  15. Burt Reynolds oli omal ajal ikka miljonite neidude märg unistus. Tema ja Robert Redfort.

    ReplyDelete
  16. Nikopensius28.10.11

    ja Tom Selleck!

    ReplyDelete