25.4.11

Vaido Bitch

Metroseksuaal Vaido Neigaus, kes on staarlaulja tiitlist pisut väsinud, palub end kutsuda nüüdsest esinejanimega Vaido Bitch. 



Hetkel on päevakorras vaid iluteema, kuid stilistikat pole ma unustanud. Kui mõni inimene on soovinud, et ma teda aitan, siis ofcourse jagan oma nippe. Võtke aga sappa ja küsige minult julgelt nõu!


Mulle endale meeldib väga MADARA jumestuskreem, mis on äärmiselt kerge tekstuuriga ja sobib mulle ideaalselt.



jajah, ma tean.... sa arvad, et ma olen selle ise välja mõelnud...

NOT!

terv.
da Butch


nostalgiat kah

9 comments:

  1. ilmselt oled välja mõelnud sest kamoon kellele siis nüüd MADARA jumestuskreem meeldib???

    ReplyDelete
  2. Edgar25.4.11

    madara tänaval oli vanasti ehituse ja montaaživalitsuse peakontor, seal istusid tõsised ja tublid töömehed, kes lõhnasid magusasti tavoti järele. kreemi kohta ma ei oska öelda, aga ehk see ongi sellesama tavoti tänapäevane ja moodne nimetus. seda ma ka muidugi ei oska öelda, kas madarameeste tavott oli kerge tekstuuriga. üldiselt tavott tikub olema selline tihe ja kleepuv. katab kindlasti hästi. tänan pakkumast, stiilinõu hetkel pole vaja.

    ReplyDelete
  3. Ilusad tüdrukud mõlemad!

    ReplyDelete
  4. Kuulutus-kuulutus! 27.mail kell 13:00 oli Vaido Bitch Tallinna Kaubamaja toiduosakonnas! Pange sinna appi kirja!
    ning jah! jälle ma nägin teda ja jah, jälle toidupoes!

    ReplyDelete
  5. 27. mai asemel lugege 27. aprill, arusaadavalt olen ma närvis!

    ReplyDelete
  6. või noh, lugege mis tahate! mis see mind kotib???

    ReplyDelete
  7. ja üldse! see on private blog. clässi! kas teil käed on pestud ja juuksed kammitud?

    ReplyDelete
  8. NO VÕEH! KAMOON! kas sa pilti tegid?! sest ma mäletan, et viimati, kui me nägime bitchi prismas, siis sa pildistasid staari asemel hoopis kummist siga tvailaidi kõrval!

    ReplyDelete
  9. Kätlin27.4.11

    Minule Vaido meeldib. Selleks, et julgeda Eestis silma torgata peab olema väga tugev, tark ja väljakujunenud isiksus. Väga sooviksin teda isiklikult tunda. Palun telefoninumbrit!

    ReplyDelete