6.10.11

Lugemispäevik 13

Jätkan lugemist


13. peatüki alguses helistab Bella oma emale Renéele, selgub et golfimängija Bob Puttnamson on tõesti murdnud rondi ja lisaks vigastanud ligamenti ja Renée ja Bob prommile küll ei saa minna. Ema viriseb mõnda aega telefonis, Bella vastab muudkui et I’m fine, lõpuks ema küsib, kas Bellal on ikka okei kõik? Bella mõtleb kuidas ta ütleb emale et tutvus ühe biljokaga kes vabal ajal piinakambris oma orjanaisi nuudib? I’m fine, ütleb Bella hoopis.

Kui Bella toru ära paneb siis tsekkab igaks juhuks portatiivordinatöörist kas uudiseid on? Jah, on! Edward on hilja öösel kirja kirjutanud! Kui romantiline, tõmbavad Bella silmad niiskeks. Edward kirjutab: kuna sa ei leidnud mis on allaheidik, siis ma täpsustan – alla|heidik ‹-iku, -ikku› adj. alistuv, sõnakuulelik; alandlik, alati valmis. Kaldub alistuma või on juba täitsa küps alistuja, ei punni vastu või on alandlikult kuulekas. Jäta see meelde kui kolmapäeval kohtume. Edward Cullen CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc.

Oli ju romantiline?


Aga Bella kirjutab nipsaka vastuse teemal tänapäeva emantsipeerunud naissugu, võrdõiguslikkus, nõudmiste retsiprooksed modifikatsioonid ja kompromissid. Ja et jätku hoopis Edward see meelde kui kolmapäeval kohtuvad.
Edward vastab et tänan väga ja ma tulen kell seitse sulle järgi. Edward Cullen CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc.
Bella jällegi nipsakalt et omal mul on auto ja ise sõidan.

Edward kirjutab vihaselt vastu et fain, vrõnni siis ise, ja pomiseb omale taskurätti mõned vägisõnad naiste emantsipatsiooni teemal.

Siis helistab Bella oma isale Charliele. Taustal kostab kossumängu ja kõne on napp, aga saame teada, et neljapäeval on koolilõpetamine ja isa Charlie on kohal nagu viis kopikat. Ja pärast lõpetamist lähevad sööma! Restosse!


Järgmisel päeval jälitab Mike Newton Bellat ja nuiab deidile.
„Jää vait, ma räägin sulle, mul juba on deit,“ ütleb Bella Mikele.
„Sitta sul on deit, sa mõtled selle välja et mind ignoda“ ütleb Mike.
Lõpuks küsib Mike et kellega siis see „deit“ on ka?
„Kas Jacobiga?“
„EI!“
„Kas Jean de Criveniga?“
„EI!“
„Kas Keiti Henderiga?“
„EI!“
„A kellega?“
„Edward Culleniga!“

Mike Newtoni suu vajub lahti, ta vahib Bellat tummas uskmatuses. Lõpuks peale pikka vaikust täpsustab Mike kahtlustavalt: „Sul on deit Edward Culleniga?“
„Jah!“
„Aa, ok, usun-usun“ sammub Mike minema.
Bella on vihane ja Anuks näitab Mike Newtoni suunas kahte vihast fakinäppu.


Ent … siis ongi aeg sealmaal, et tuleb ennast pittu sättida! Rosalie on Bellale laenanud oma vana ploomimehukarva kleidi. Bella kammib seitli sirgeks ja teeb omale uhke lainelise sonksi pähe. Siis värvib Bella ripsmeid ja paneb huuleläiget musile. Bella muidu ei kasuta kunagi meiki – sest ka tema raamatu-kangelannad ei kasuta ka kunagi meiki: Kunksmoor, doktor Meerike, Kübaramoor krokodill Gena raamatust.

Siis paneb Bella jalga 35-cm kontsadega stilletod, ja küsib Rosalielt, kuidas on?
„Habba-habba-habba-habba!“ ütleb Rosalie ja vilistab rämedalt.

Bella roolib Edwardiga hotelli kohtuma.


Edward toetub sensuaalselt baariletile ja rüüpab valget veini. Edwardil on valge linane särk, mustad teksad, must pindžakk ja kaelas must lips. Juuksed on segamini mopis. Bella imetleb ja swoonib, Edward on nii ilus. Rohkem kui ilus! Ilust veel sammuke edasi! Bella läheb värisevate jalgadega Edwardi juurde.

„Isuäratav!“ hindab Edward Bella välimust ja tarib ta hotelli resto kõige peenemasse plüüsistmetega privaatsöögituppa. Laual on kimp valgeid roose.

„Mis jood, Isabella?“
„Toop vanakat!“

„Kas sa tead, et su kuradi leping on õigustühine?“ küsib Bella.
„Jaa, tean“ ütleb Edward kelmikalt vastu.

Bella kaanib vanakat.
„Oober! Teine toop!“ hüüab Edward ettekandjale.

„Vaata, see leping on selleks, et sa teaks mis sind ees ootab. Kui ei meeldi, ära kirjuta alla. Kallis inimene! Suhe on kahe inimese kahepoolne … põhineb aususel ja usaldusel… Kui sa mind ei usalda, ei siis meist asja saa!“


„KAS SA USALDAD MIND, BELLA?“ küsib Edward leegitsevi silmi.
„Eee… kas sa nende eelmise viieteistkümne seksorjaga ka lepingut sedasi arutasid?“
„Polnud vaja, nad olid juba tegevseksorjad. Kogenud allaheidikud! Neid ma pidin ainult suti tuunima“

Bella neelatab ja näxab oma huult. Tea kas maksab usaldada…
„Dääm Bella, ära näxi huult! Muidu võtan sind siinsamas, praegu!“
Bella tõmbab vanaka kurku ja köhib.
Edward räägib oma sugulisest puhtusest ja sellest, et ta on äge narkovastane ja kõik tema alluvad ja töötajad peavad vereproovi andma.

Teame! Vereproovid kogutakse plastkotikestesse ja neid hoiab Edward keldris raudkapis…

Siis ütleb Edward, et Bella võib lepingust taganeda kui tahab. Aga kui ära läheb – siis on sellega lõpp, finito, läbi kõik.

Edward on toiduks austreid tellinud ja Bella tunnistab, et ta pole kunagi austreid söönud. „Ahnii,“ ütleb Edward, „see on kerge … võtad suhu ja … neelad … alla“. Bella plahvatab näost peetpunaseks. Edward sirtsutab sidrunit austrile, lakub lipa-lipa keelega ja, igatahes, alla! „Mmm… soolakas … maitseb nagu [tsenseeritud]!“
„Aga kas hammustada tohib? Närida? Otsast natuke näksata?“ küsib Bella.
„Ei!“ läheb Edward pahaseks, „loll oled?“ Aga omal silmad sädelevad.


Bella võtab austri … paneb silmad kinni … lükkab suhu … ja neelab … alla… Ooooh!!! … Ongi soolane!

Edwardi kube kisub punni.

Edward paneb käe vaigistavalt kubemele ja võtab Bella väljaprinditud emaili: „Mis sul siis häda on et sa ei taha mulle kõiges alluda?“
„Vaata Edward ma kardan haiget saada … ihult ja hingelt!“
„Ah sa madu, sa arvad et ma peksan su vaeseomaks?“
„Ise sa rääkisid, et ükskord…“
„Ah see. See oli ammu. Ma riputasin ühe suspedega oma mängukambri lakke. Juhtus väike … õnnetus. Suspe soonis pahasti sisse ja …“
„Ap-ap-ap … stop! Ei taha kuulda“ topib Bella näpud kõrva.

Edasi arutavad nad igavamaid lepingupunkte ja Edward ütleb sedasi: „Bella, ma ei saa lubada sulle ainult ühte kuud katseaega! Bella! Eriti kui sa igal nädalavahetusel tulla ei taha. Bella! Ma ei saa sinuta olla!“

Kostab õrnu fanfaarihelisid ja valjuid õnnenuukseid: Anuks ja Debüüssi on üksteisele nuttes kaela kukkunud.

„Ah Bella, ütle jah ja saa minu omaks, et ma saaksin sinuga teha mis tahan! Kui sa ütled jah, oi kuidas ma siis [tsenseeritud] sind siit ja sealt! Siin ja seal [tsenseeritud]! Aga no kallis inimene suhted on ikka kahe inimese vastastikune. Mina [tsenseeritud] sind ja sina usaldad mind! Lihtne!“ Edward erutub juba sellest mõttest ja ta kube hakkab jälle punnitama. „USALDA MIND, BELLA“ kähistab ta.

Anuks ja Debüüssi hoiavad hinge kinni…

„Ma usaldan!“ ütleb Bella malbelt silmi maha lüües.

„Bella, ma tahan lisada klausli selle kohta, et sa oled kohustatud sööma kolm tursket einet päevas“ ütleb Edward hellalt, aga Bella lööb vihaselt jalaga vastu maad. „Ei! Ma luban sul mulle öelda kuidas [tsenseeritud] aga söögi kohta ma käsklusi kuulda ei võta!“

Edward mossitab ja prunditab solvunud oma imeilusaid huuli.


„Miks ma sind katsuda ei tohi?“ viib Bella jutu mujale.
„Vot et ei tohi ja kõik“ prunditab Edward veel pahasemalt oma huuli.

„Magustoitu ei saagi vä?“ üritab Bella õhku tekkinud pinget leevendada.
„Saagu sinust minu magustoit“ kähistab Edward kubeme punnitades.

„Bella ma tean et sa tahad mind, su keha räägib sinu eest – su hingamine on kiirenenud, sa oled näost punane nagu jõhvikas ja sa surud laua all oma kintse kokku!“
„Jessas, Sherlok, kas sa näed läbi laua??“
„Ja vat olengi Sherlok! Laudlina liikus ja aastatepikkuse kogemusega ma ju saan juba aru kui naised mind nähes laua all kintse kokku suruvad.“

Bella vahib häbelikult oma käsi ja mõtleb, oh ma olen nii naïv ja kogenematu. Kunksmoor oleks teadnud mida teha! Ja doktor Meerike! Bella mõtleb sedasi: mu kogenematus on kui albatross mu kaela ümber.

Bella võtab asparaaguse, pistab otsa suhu, lutsutab ja vaatab võrgutavalt Edwardi poole. Edward ähib. Bella hammustab otsa ära. Edward võpatab.
„Ära kurat õrrita sedasi!“ ütleb Edward.
„Kes siin õrritab, ma söön!“ pilgutab Bella süütult silmi.

Tuleb oober ja jõllitab ehmunult Edwardi punnkubet, Edward nookab peaga – jah, korista laud.

Oobri tulek on Bellat kainestanud. „Ma pean nüüd minema,“ ütleb ta Edwardile. „Mul on homme koolilõpetamine ja ma pean minema“
„Aga ma ei taha et sa lähed,“ vingatab Edward.
„Ma pean. Ma tahan asjade üle järgi mõelda“ vingatab Bella vastu.

Edward silitab hellalt Bella nägu ja ütleb virilalt: „Bella, ma olen kes ma olen.“

Suudlevad. Keelega. Like this.


„Ikka ei jää veel?“ oigab Edward Bellale suhu.
„Ei, ma pean minema“ oigab Bella Edwardile suhu. „Ma pean järele mõtlema kas ma tahan sinuga sellises suhtes olla.“

Bella süda pitsitab ja tõmbleb valusasti. Kas ma ütlen ei ja sellega on lõpp, finito, läbi kõik? Bellal on kange nutuisu.

„Nagu soovid“ ütleb Edward külmalt ja eskordib Bella tema auto juurde. Edward on nii ilus, nii ilus, nii ilus, nii ilus! Bellal jääb süda seisma kui ta mõtleb et ta Edwardit enam ei näe.

Edward vaatab Bellat leegitseval pilgul ja küsib: “Sa kolid nädalavahetusel Port Angelesesse. Kui sa otsustad õigesti, kas ma näen sind pühapäeval?“
„Vaatame seda asja…“

„Õhtuõhk on jahe. Sul jakki pole. Võta minu oma“ annab Edward oma jaki Bellale.

Nägemist.

Nägemist.


Bella istub Edwardi leegitseva pilgu all oma vanasse rüsasse.
Peaks pipile nooblima auto ostma, mõtleb Edward.

Bella roolib nuttu röökides kodupoole: Bella tahaks et Edward tahab teda nii nagu tema, Bella, tahab Edwardit aga Edward tahab Bellat teistmoodi. Katsuda ei saa, kaisus magada ei saa, keeglit ta mind mängima ei vii… Bella röögib edasi nutta: a kui ma nõus olen ja kolm kuud on möödas, ja Edward mind enam ei taha, siis mis saab, siis ma olen ennast kolm kuud mitte millegi eest alla suruda lasknud!


Bella jõuab koju ja kohe portatiivordinatööri man. Edwardilt ongi kiri: Aru ma ei saa miks sa sedasi minema tõmbasid täna, sina küsisid, mina vastasin, mis siis on nüüd? Aga no sa mõtle, mõtle rahulikult lepingu üle. Võtame tasa ja targu, ma ikka tahaks et sa oleks nõus. Edward Cullen, Cullen Enterprises Holdings Inc.

Bella loeb emaili ja röögib veel kõvemini nutta. Ja ei vasta Edwardile! Paneb selga pidžaama, tõmbab Edwardi jaki tihedalt enda ümber ja kobib magama. Enne uinumist tuleb tal meelde, kuidas Edward korduvalt ütles, et tema selle girlfriendivärgiga ei tegele ja magusat armurõõmu ei jaga. Bella nutab ennast magama, aga enne veel mõtleb: äkki ma suudan teada natukene muuta?




"This is all I know."
And as I weep into my pillow silently, it’s this last idea I cling to.
This is all I know, too.
Perhaps together we can chart a new course.

42 comments:

  1. krt, tõmbasin omale seljankat ninna... ma arvasin, et Beltšik sätib prommile, a hoopis mingi privakas

    ReplyDelete
  2. Sumbatädi7.10.11

    kui laseb alluvatel vereproove anda, siis on ikkagi vampiir! kambapeale saab ju korraliku põsetäie!

    ReplyDelete
  3. Sumbatädi7.10.11

    [tsenseeritud]!

    ReplyDelete
  4. Anonymous7.10.11

    jõle õpetlik lugu on see - praegu otsisin, mis on ligament ja saingi teada!

    ReplyDelete
  5. Edgar7.10.11

    selline vigastus on ikka väga, väga tòsine: murtud ront + puru ligament... mees on ikka kohe mitu aega rivist väljas...

    ReplyDelete
  6. Nikopensius7.10.11

    räägi välja saarekas, mis on ligament?

    ReplyDelete
  7. Edgar7.10.11

    meil oli noortekogus üks noorhärra, kes armastas ka oma kirjade alla kirjutada Magister. siis kui kulli ja kirja viskasime, et kes õlle järele läheb, siis ta rääkis teinekord endast kolmandas isikus ja teatas, et "Magister läheb". ja ükskord kui keegi oli trepile ropsinud ja Kalev libastus, murtud ligemendiga trepiotsal lebas ja vihaselt karjus, et "kes trepile pakid pani?!", siis me hüüdsime kõik kooris: "MAGISTER!"

    ReplyDelete
  8. Teadja7.10.11

    KÜSIMUS. Miks mõnes osas on BERT puttnamson ja mõnes BOB puttnamson?

    ReplyDelete
  9. Endel7.10.11

    mõnele ju meeldib, kui teda onuks kutsutakse

    ReplyDelete
  10. sellepärast, asshole, et roBERT ja rBOBert on sama asi

    ReplyDelete
  11. Sumbatädi7.10.11

    miks asparaagust hammustada ei tohi?

    ReplyDelete
  12. Edgar7.10.11

    Stalin oli ju terve laia venemaa isake. tiitel tuleb välja teenida, seda ei saa ise valida

    ReplyDelete
  13. A. Haug7.10.11

    mul on sulle, Edgar, tiitel valmis juba: [tsenseeritud] [tsenseeritud] [tsenseeritud]!

    ReplyDelete
  14. A. Haug7.10.11

    KAMOON ADMINN! see pold nüüd küll üheski keeles ropp!

    ReplyDelete
  15. Admin7.10.11

    eip, aga see on nii hea, et ma kavatsen selle oma esimesele pojale panna

    ReplyDelete
  16. Moonika7.10.11

    noored naised ei tohiks nii nipsakad olla, muidu ei saa noorelt mehele ja kes see vanamutti tahab

    ReplyDelete
  17. Maestro7.10.11

    See on õige, kolmekümneselt peaks ikka naisel juba perekond olema, muidu on tal küll midagi viga.

    ReplyDelete
  18. Endel7.10.11

    kes pakid trepile pani?! MAESTRO!

    ReplyDelete
  19. Nikk Makarone7.10.11

    kes trepile pakid pani?!

    ReplyDelete
  20. Maestro7.10.11

    mul oli 40 kraadi palavikku ja süda murtud!

    ReplyDelete
  21. Nikk Makarone7.10.11

    MAESTRO!

    ReplyDelete
  22. Arabella7.10.11

    Edward küll ei oksenda

    ReplyDelete
  23. Nikk Makarone7.10.11

    fakk, endel, minu nali oli

    ReplyDelete
  24. Maestro7.10.11

    ha-haa. jõle nö. vaimukas.

    ReplyDelete
  25. Endel7.10.11

    ma tahaks tõsimeeli teada, kas seal on kirjas, et Edward kasutab väljakäiku? mulle tundub, et ta on umbne.

    ReplyDelete
  26. Maestro7.10.11

    Kulla inimene, suhe on kahe inimese vaheline asi!

    ReplyDelete
  27. Maestro7.10.11

    Ainus normaalne resto Tallinnas on Maikraff

    ReplyDelete
  28. Admin7.10.11

    Maestro kuule, su päevane kommentaaride limiit hakkab täis saama

    ReplyDelete
  29. Edgar7.10.11

    peenemate söögikohtadega on alati see häda, et kui sa oled kõik klaasid ja kahvlid-noad omale selgeks teinud, siis leiavad nad järgmise vimka, millega sind vahele võtta. kord ühes vene-prantsuse restoranis toodi mulle enne eelrooga lauale väike topsike häguse vedelikuga, milles ujusid pisikesed kuubikud. lõhn oli selline hapukas. mõtlesin, et mine tea, äkki on näppude loputamiseks, aga söögisaal oli üsna tühi ja kui kelner kööki läks, siis võtsin tubli klõmaka - oli maitsev. värskendav.

    ReplyDelete
  30. A. Haug7.10.11

    noh! Endel! sa räägi nüüd, kuidas sa ükskord jommis peaga mu nõudepesulapi tšebureki pähe ära sõid!

    ReplyDelete
  31. Sumbatädi7.10.11

    austrid on ju elus! nad elavad kõhus edasi!

    ReplyDelete
  32. A. Haug7.10.11

    jah! sellepärast tulebki neile sidrunit silma lirtsutada, et nad sind ei vahiks, kui sa neid sööd

    ReplyDelete
  33. A. Haug7.10.11

    ja siis, kui sa seda kõige vähem ootad, hakkab su kere äkki vappuma ja mulksuma, kõht rebeneb ja suur emaauster roomab predaatori kumeda naru saatel välja

    ReplyDelete
  34. Arabella7.10.11

    vastik oled, Haug!

    ReplyDelete
  35. Edgar7.10.11

    Haug iseenesest on väga maitsev, kui seda õigesti valmistada.

    ReplyDelete
  36. Võrdõiguslikkuse volinik7.10.11

    ma lisan teie pikka paragrahvide rivvi ka kannibalismi. te peaksite ise vampiirid olema, et kogu see aeg ära istuda

    ReplyDelete
  37. õnneks või kahjuks me olemegi. lürpsti, volinik!

    ReplyDelete
  38. Endel7.10.11

    mina olen libahobune

    ReplyDelete
  39. A. Haug7.10.11

    sind oleks ka ilma selle ülestunnistuseta lomaaeda pandud. koos Maestroga

    ReplyDelete
  40. Edgar7.10.11

    ma mäletan üht vene multikat, kus kah laudlina liikus ja mehed arvasid, et naised on kõik erutunud, aga siis kui laua alt hakkas valju ulgumist kostma, siis said kõik aru, et koeral on hunt külas ja jooksid kiljudes laiali.

    ReplyDelete
  41. Endel7.10.11

    Edgarit, krt ei kõiguta miski, ikka paneb oma mõlgutusi edasi

    ReplyDelete